Wednesday, September 30, 2009

marvellouseeeee!!!

hari demi hari berlalu pergi.. cehh..
hahahhaaa... puitis sikit la..
hehee.. sambung balik,,
hari demi hari berlalu pergi,
entah kenapa aku semakin minat dengan matsuJun ni.
sesungguhnya inilah kali pertama aku betul betul obses dengan artis jepun ni..
sebelum ni memanglah ada,
macam tatsuya fujiwara, oguri shun, takuya kimura, mitzushi, ikota toma, banyak lagi la..
tapi yang aku minat sekarang ni lain sikit.
sebab aku tengah berusaha untuk tonton semua dan setiap cerita yang dia lakonkan.
setakat ni memang dah boleh dikatakan banyak juga cerita matsuJun yang aku dah tengok.
antaranya ; Hana Yori Dango season 1 , 2 & final
Gokusen 1
Kimi wa Petto
Bambino
Smile (latest)
cerita yang lain, on going oke!
MatsuJun memang hensem! aku tak tipu.
tak percaya, cuba tengok matsuJun ni sendiri.
hehehe...





hensem kan!!!!!!
MATSUMOTO JUN!!!
ily!
:D
kiddozoey

Don't Be a Silent Reader Because You Have an Identity


No comments: