Monday, March 7, 2011

Bila Aku Jatuh Cinta

ASSALAMUALAIKUM !

Hello viewers . Mood untuk typing sudah kembali . Haha . So apa tunggu lagi , jiwang-time sudah mari maaa . Layan :P

Haaa , actually I rasa macam dah fall in love . haha Again ? yup . Asyik jatuh cinta jep laa . Ehh , chop . Yang hari tuh I cakap jatuh cinta dengan Nazim Othman kan . So tak kira lahh . Hahaha , kali ni baru yang betul-betul jatuh cinta . Huhuu , yeke dah jatuh cinta ekk ? I sendiri pun macam tak sure lahh . Sebab I sendiri admit yang I memang susah nak Falling In LOVE . Maybe I tak sedar kot yang I dah falling falling ni . Everyday we all mesti akan skype skype . Hehehe , lepas rindu lah katakan . Nak jumpa dah lahh susah . Pernah jumpa pun sekali jep . Awww so sad . Hahaha . Cuba u all dengar ni . Melangit rasa kalau fahamkan liriknya . 

 
Bila aku jatuh cinta
Aku mendengar nyanyian
1000 dewa dewi cinta
Menggema dunia

Bila aku jatuh cinta
Aku melihat matahari
Kan datang padaku
Dan memelukku dengan sayang
 
Bila aku jatuh cinta
Aku melihat sang bulan
Kan datang padaku
Dan menemani aku

Melewati dinginnya mimpi
Melewati dinginnya mimpi…aaahhh

Bila aku jatuh cinta… jatuh cinta
Bersama dirimu
Peluk aku…dan ciumlah aku
Sayang…
 
Hurmm dia baik . Ikhlas layan I . Mata dia sepet , pipi tembam . Aww awww . Tinggi lagi . Hahaha . Err cuma dia putih kot . I dah lahh gelap . Sedihnya macam ni . Pergi gelapkan kulit awak sekarang ! CEPAT ! Anyhow , seronok sangat kenal dia . But sorry lah dear , I tak tahu lagi lahh nak accept ke tidak . Biasalah kann , belajar dari pengalaman . Orang putih pula kata Learn from Experiences . So bagi I masa for think about it kay dear :) Seriously ni memang first time dalam hidup I kenal lelaki macam dia. Willing to accept me in whatever way I am . Thanks a lot . Tapi jujur I cakap , I memang suka kat u , cara u , memang ikhlas . Kalau ada tuh , ada lah kan dear :) tak kan ke mana nya .

Err why must be Mr. GAY ? Hahaha funny lah dia ni . Ada ke patut gelar diri sendiri as Mr. GAY . Sukahati awak lah kan . Asalkan awak HAPPY dengan saya sebab saya pun HAPPY sangat dengan awak . tett . yeeww bunyi macam gedik dah I ni . Jangan nak feeling feeling sangat lah kan ! grr HAHA . Dia ni sangat mengarut sampai sanggup gelar diri dia sebagai GAY sebab I cakap I tak percaya kat laki dah . Apa lahh seyh . Gay pun gay lah u . Asalkan tak jadi gay bebetul dah lah ye :) 

Okay lah . Panjang dah type ni . Haa tuh ada video tuh . Layan lah k . Lagu sedap ! Bila aku jatuh CINTA . Hahahah . See u guys next entry k . bye bye bye 

p/s - Mr. GAY , I suka sangat video tuh . Hari-hari asyik tengok jepp . Hihihi thanks once again .
kiddozoey 

Don't Be a Silent Reader Because You Have an Identity


No comments: