Tuesday, February 28, 2012

Own Graphic Site | Artwork Gallery

ASSALAMUALAIKUM !
Annyeong haseyo.
Hello my lovely readers.
My baby Minari with his aegyo *o*
I was really happy when FT Island was announced as a winner for Inkigayo yesterday. They had won 4 out of 5 music stages for a week. Great and awesome right. Yeahhhh my treasures always the best among the bestThen once again I was overjoyed when Liverpool manage to grab the Carling Cup last night. Surely such a beautiful day for me.
Okay bukan tu yang I nak bebel. Enough with FT Island for a while and enough with a football things. I dah lama mengidam nak buat satu site sendiri untuk request or any tips untuk follower I but up till yesterday I tak buat pun benda tu. I ada fikir, kalau I buat pun memang entah update ke tidak sebab I ni kadang-kadang je rajin nak update segala bagai ni. I pernah tanya dekat Eyka pendapat dia kalau I nak go on with spread over my tips about makin poster. Jawapan dia tu aduhai Eyka. Dia cakap macam poyo je sebab sebelum ni dia pernah suruh I buat tutorial and my answer always NO sebab blogger lain dah bersepah buat tutorial and macam poyo je kalau I buat tutorial. Now serve my right. Dapat balik poyo tu.
But yesterday I ada tanya Nana pula, apa pendapat dia kalau I nak buat tips bagai tu la. Then she said just go on with the things. I cuma fikir yang I am not a perfectionist. Tu yang berkira-kira nak bagi tips kat orang lain. Tapi kalau nak tunggu perfect memang tak tahu zaman bila la kan jawabnya. Maka terhasillah satu blog yang diberi nama Life Is Art by myself untuk benda-benda yang I bebel tadi tu. So after this, I'll directly upload my works over there. Tak semak lagi la kot dekat blog ni. And you also can request over there. Nak tahu apa yang boleh di request? Jengah la kat >sini< By the way, request section yang dekat menu bar tu still on. Just for entry request je I tak boleh nak settle. Tapi sorry kalau request you all lambat siap. Tengah busy dengan assignment and mid-term exam.
What the hell are you trying to do honey -_________-"
Till then ByeBye 
Birthday Jonghoon dengan Hongki dah nak dekat ♥
kiddozoey 

Don't Be a Silent Reader Because You Have an Identity


No comments: