Saturday, April 7, 2012

Winner Announcement | K-POP AND ME CONTEST

ASSALAMUALAIKUM !
Annyeong haseyo.
Hello my cuties viewers.
Seperti yang telah dijanjikan, I akan announce pemenang contest pada hari ini. Seriously memang susah nak pilih pemenang. Even I dah pakai juri, ada dua entry yg mendapat undian terbanyak. Memang I sendiri pun tak tahu macam mana nak decide antara dua entry tu. But, at last I suruh someone pilih salah satu entry between those two. Kan I dah cakap, it is all depends on your luck. Bukan I yang decide pemenang. I just choose the best five only. 
Yang mana tak menang tu, jangan putus asa. Bukan bermaksud you tak bertuah. Just not lucky enough je. Kalah menang tu adat permainan. Terima kasih banyak sebab sudi join contest yang I anjurkan ni. Lepas ni kalau I ada buat giveaway or whatever it is, harap-harap sudi la join lagi ye. Okay tanpa melengahkan waktu lagi mari kita lihat siapakah pemenang yang bakal memenagi hadiah di bawah ini.
1x Poster
2x Button
1x Tumbler
1x Face Mask
1x Wrist Band
1x Phone Strap
ATAU
PILIH SEBUAH ALBUM (PILIHAN ALBUM AKAN DIBERIKAN KEMUDIAN)
PEMENANGNYA ADALAH  
PEMILIK KEPADA ENTRY >ini<
Dah tahu kan siapa pemenangnya. Kepada pemenang, tahniah diucapkan. Anda diminta menebus hadiah anda dalam masa seminggu daripada tarikh entry ini dikeluarkan. Buatlah apa cara sekalipun untuk menebus hadiah tu, tweet ke fesbuk ke email ke komen ke. Asalkan untuk tebus hadiah. Bagitahu pilihan hadiah dan details lain seperti alamat dan nombor telefon. Untuk hadiah tambahan tu, I dah maklumkan pada orangnya semalam. Dan dia telah pun memilih hadiah. Pasal hadiah laju je masing-masing kan. Okay yang tak menang jangan kecewa. Maybe I akan buat giveaway pula on next three month. Thanks once again.
See you guys next entry ByeBye
kiddozoey

Don't Be a Silent Reader Because You Have an Identity


5 comments:

♥ cik puan hongki ♥ said...

congrats to winner. hehe.
unnie lain kali buat lagi contest bg i menang pulakkk :)) keke.

darla carolina said...

@cik puan hongki - ekceli you best 5 tapi judges byk undi entry dy lak . tape next time I buat giveaway lak . ta pown random contest . yg mudah" untuk dimenangi. cewahhh :D

tkdz_ said...

omg i won , waaaa thanks unnie , and those 5 judges . thanks thanks /cries a river
*hug tight*

tkdz_ said...
This comment has been removed by the author.
darla carolina said...

@Tyka - most welcome my dear . nnt inbox unnie kat fesbuk utk tebus hadiah kay tyka :)